Özgürlük Hikayesi
Walt Disney, Amerika’nın tarihi özgürlük mücadelesinin canlı aksiyon ve animasyon dramasını bir arada sunuyor. Johnny Tremain’den Boston Çay Partisi ve Concord Savaşı’nı tasvir eden bir bölüm ve ondan sonra Ben ve Ben geliyor.