Garfield 2
Bir tür İngiliz istilası olan bu filmde Garfield, dostları Jon ve Odie ile birlikte Londra'ya gidiyor ve orada kendisine olağanüstü bir kale miras kalan, Prince isimli ,Garfield'ın kopyası aristokrat bir kediyle karşılaşıyor. İkisi yer değiştirince Garfield lüks içinde yaşamaya başlıyor! Tabii ortada bir sorun var: alçak Lort Dargis onu ortadan kaldırmak istiyor.