Goofy Gymnastics
Goofy formda olmak için bir eğitim plağı ve jimnastik ekipmanlarından yardım alır; halterler, barfiks çubukları ve kablo genişleticiler kullanır. Bu süreçte, olmayı arzuladığı kaslı adamın maketinin arkasında onaylarcasına durmadan önce yer döşemelerini harap eder, odanın içinde savrulur ve camdan düşer.