Stand-up komedi alanında sınırlarını en çok zorlayan kadınlarından bazılarının hayatlarına dürüst ve komik bir sahne arkası geçişi izlerken, bu kadınların kendi nesillerinin ve cinsiyetlerinin sesi olmak için verdikleri zorlu mücadeleyi keşfederiz.