Buz Devri: Büyük Çarpışma
Scrat'ın, zor bulunan meşe palamudunu destansı arayışı, onu yanlışlıkla Buz Devri dünyasını dönüştüren ve tehdit eden bir dizi kozmik olayı başlattığı evrene fırlatır. Sid, Manny, Diego ve sürünün geri kalanı, kendilerini kurtarmak için evlerini terk etmeli ve komedi ve macera dolu bir arayışa girmeli, egzotik yeni topraklara seyahat etmeli ve bir dizi renkli yeni karakterle karşılaşmalıdır.