Indiana Jones and the Last Crusade
Harrison Ford, bir Ortaçağ uzmanı olan ve Kutsal Kaseyi ararken ortadan kaybolan babasını kurtarmak için yola çıkarken, Indiana Jones rolüne geri dönüyor. Zamana karşı bir yarış içinde olan dinamik ikili, hain ellere düşmeden önce en büyük ödülü bulmak için kıtayı didik didik tarar.