Bilim KurguAksiyon-Macera
Indiana Jones serisinin dördüncü filminde, ünlü arkeolog/maceraperest Dr. Indiana Jones, Kristal Kafatası olarak bilinen gizemli bir eserin ardındaki sırrı ortaya çıkarmak için bir Sovyet komplosuna karıştığında, tekrar göreve çağrılır.