Gabby Capili'nin Disney Animation'a giden yolu, Şaşkın İmparator'u babasıyla birlikte sinemada izlemesiyle genç yaşta başladı. Gabby bize filmden en sevdiği karakter “Kuzco”yu nasıl çizeceğimizi öğretirken, içgüdülerinizi takip etmenin ve hayatın sizi ait olduğunuz yere yönlendirmesine izin vermenin önemini de paylaşıyor.