Marley & Me
New York Times'ın en çok satanlar listesinde yer alan Marley & Me, kurulmakta olan bir ailenin ve onlara hayatta neyin gerçekten önemli olduğunu öğreten harika nevrotik köpeğin yürek ısıtan ve unutulmaz hikâyesi.
Jennifer Aniston ve Owen Wilson, aile kurma kararı almayı düşünen genç bir çift olan John ve Jenny Grogan rolünde kahkahalara boğuyor. Bir de Marley var... İtaat okulunda sınıfta kalan ve yeni evini hızla bir felaket alanına çeviren sevimli bir Labrador yavrusu. Ancak belaya olan iştahı kadar büyük bir kalbe sahip olan Marley, Grogan'lara hayatın ve aşkın iniş çıkışlarında eşlik eder ve sonunda "dünyanın en kötü köpeğinin" içlerindeki en iyiyi ortaya çıkardığını fark ederler.