Mickey ile Fok Balığı
Mickey, piknik sepetine gizlice giren bir foku yanlışlıkla eve götürür. Mickey banyo yaptığında, fok ortaya çıkar ve Mickey onu parka geri götürür. Ancak daha sonra Mickey ve Pluto, banyonun foklarla dolu olduğunu keşfederler!