Nürnberg’teki Naziler: Kayıp Dosyalar
Daha önce hiç duyulmamış mahkeme ifadeleri, İkinci Dünya Savaşı ve Nazi savaş makinesinin iç yüzü hakkında şok edici yeni ayrıntıları ortaya koyuyor.
Daha önce hiç duyulmamış mahkeme ifadeleri, İkinci Dünya Savaşı ve Nazi savaş makinesinin iç yüzü hakkında şok edici yeni ayrıntıları ortaya koyuyor. Hermann Goering, Wilhelm Keitel, Albert Speer ve Rudolf Hess gibi Hitler'in suç ortaklarının yanı sıra onlara karşı cesurca ifade veren kurbanların ve tanıkların seslerine tanık olun.