Nomadland
Nevada kırsalındaki bir kasabada yaşanan ekonomik çöküşün ardından, Fern (Frances McDormand) eşyalarını minibüse doldurur ve Batı Amerika'nın uçsuz bucaksız topraklarında alışılmadık bir hayatı keşfeder. Chloé Zhao'nun yönettiği, başrolünde David Strathairn'in de yer aldığı bu etkili derecede dokunaklı umut ve direnç hikayesinde, yol boyunca diğer göçebelerle kopmaz bağlar kuruyor.