Oku ve Ağla
Günlüğü, yanlışlıkla yayınlanıp, en çok satanlar listesine giren ve bir gecede meşhur olan Jamie, kendini şöhrete kaptırır. İmza günleri, röportajlar ve yeni erkek arkadaşı arasında mekik dokuyan Jamie, eski hayatı ve yeni hayatı arasında bir denge kurmakta zorlanır. Arkadaşlarını kaybetmek ya da değişmek istemiyordur ama kitabının kahramanı olan "İS"den ve kavuştuğu şöhreti bırakmak istemeyen ikinci kişiliğinden kaçamaz.