Oz'a Dönüş
Dorothy, eski arkadaşlarının taşa dönüştüğünü ve kentsel bir felaketin Emerald City'yi vurduğunu öğrenir. Arkadaşlarından yardım alan Dorothy, dostlarını kurtarmak ve sevilen Emerald City'yi yeniden inşa etmek için kötü Prenses Mombi ve kötü Nome Kralı ile savaşır.
L. Frank Baum'un "Oz" kitaplarından uyarlanan bu heyecan verici macerada, Dorothy, kendini yeniden rüyalarının ülkesinde bulur. Eski arkadaşlarının taşa dönüştüğünü öğrendiğinde, yeni arkadaşları Tik Tok, Jack Pumpkinhead ve Gump; aralarında ürkütücü Wheelers, kafa avcısı Prenses Mombi ve kötü Nome Kralı'nın olduğu tehlikeli yeni düşmanlarla savaşmasına yardım eder. Dorothy eski arkadaşlarını kurtarabilecek ve Emerald City'yi yeniden inşa edebilecek midir?