Primeval
Açgözlü canavarı yakalamaya ve onun şeytani saldırısını durdurmaya kararlı olan Amerikalı bir haber ekibi, avlarını yakalamak için Afrika ormanlarının en karanlık bölgelerine gider.
Efsaneleşmiş 25 metre uzunluğundaki insan yiyen dev timsahın gerçek hikayesinden ilham alan ve başrollerini, Dominic Purcell ve Orlando Jones’un paylaştığı, korku ve gerilim filmi Yabani geliyor. Bu açgözlü canavarı yakalamaya ve onun şeytani saldırısını durdurmaya kararlı olan Amerikalı bir haber ekibi, avlarını yakalamak için Afrika ormanlarının en karanlık bölgelerine gider. Ama yerliler tarafından Gustave olarak adlandırılan dev timsah da avlanmaktadır. Her zaman hareket halinde, bulunması zor ve insan etine açtır. Kana susamış olan bu kurnaz katilin konu edildiği bu gerilim filminde, kalbinizin sıkışmasına neden olacak gerilim ve korku asla bitmiyor.