Kükreme Geri Dönüyor - Bölüm 1
Simba ve Nala'nın ikinci yavrusu Kion'a, Aslan Koruyucular'ın lideri olup Aslan Kayalığı'nı korumasına yardımcı olmak için en iyi ve en zekileri bir araya getirirken eşlik edin.