Loch Ness Gölü'nün Sırları
Sular Çekilince, dünyanın en büyük gizemlerinden birini çözüyor ve Loch Ness Gölü canavarının kimliğini ortaya çıkarıyor. Dünyanın en derin gölü olan, Sibirya'daki Baykal Gölü'yle yapılan karşılaştırmalar, ordu tipi tarama teknolojisi ve gölün yüzeyi boyunca çekilmiş bir radar perdesi ile İskoçya'nın meşhur gölünün kirli çamaşırları dökülüyor. Sular çekilirken bir canavardan daha fazlası ortaya çıkıyor.