Self
Hayattaki en büyük korkusu dışlanmak olan ahşap bir kukla, bir yıldızdan, sonucu meçhul bir dilek dileyerek kendini keşfetme yolculuğuna koyulur. Yaşıtlarına uyum sağlama arzusu yüzünden sürüklendiği bu tehlikeli yolda, hem kim olduğunu hem de nereye ait olduğunu sorgulamak durumunda kalacaktır.
Hayattaki en büyük korkusu dışlanmak olan ahşap bir kukla, bir yıldızdan, sonucu meçhul bir dilek dileyerek kendini keşfetme yolculuğuna koyulur. Yaşıtlarına uyum sağlama arzusu yüzünden sürüklendiği bu tehlikeli yolda, hem kim olduğunu hem de nereye ait olduğunu sorgulamak durumunda kalacaktır. Yönetmenliğini Searit Huluf'un, yapımcılığını ise Eric Rosales'in üstlendiği "Self", Pixar'ın büyük beğeni toplayan SparkShorts programının en yeni üyesi.