Volkanlar ve Köpekbalıkları
Dünyaca ünlü köpekbalığı bilimcisi Dr. Michael Heithaus, köpekbalıkları ve volkanlar arasındaki gizemli bağlantıyı ortaya çıkarmak için bir görevde. Dünyanın her yerinde, köpekbalıkları sıcak noktalara ilgi duyuyor gibi görünüyor, bilim kurgudan fırlamış gibi görünen, bilim adamlarını şaşırtan bir bulmaca. Dr. Heithaus dünyayı dolaşıyor ve iki korkunç doğa gücü arasındaki şok edici, gerçek hayat bağlantısını ortaya çıkarmak için hayatını tehlikeye atıyor.