The 13th Warrior
Anavatanından çok uzakta sürgüne gönderilen bir elçi olan Ahmed (Banderas), yollarına çıkan tüm canlıları yutan efsanevi vahşi yaratıklar tarafından saldırıya uğrayan azılı bir savaşçı grubuyla karşılaşır!
Antonio Banderas, Die Hard ve The Thomas Crown Affair'in başarılı yönetmeninden, son derece heyecan verici bir aksiyon maceraya muazzam bir yıldız gücü katıyor! Anavatanından çok uzakta sürgüne gönderilen bir elçi olan Ahmed (Banderas), yollarına çıkan tüm canlıları yutan efsanevi vahşi yaratıklar tarafından saldırıya uğrayan azılı bir savaşçı grubuyla karşılaşır! Yaşlı bir falcı, savaşçıları 13. savaşçı olmadan başarısızlığa mahkum olacakları konusunda uyardığında, Ahmed'e savaşlarına katılmaktan ve gizemli düşmanı yenmelerine yardım etmekten başka seçenek kalmaz! Sürükleyici ve sürekli heyecan dolu bu coşkulu film, kesinlikle destansı ölçekte aksiyondan hoşlanan herkesi heyecanlandıracak.