It's a Wonderful Binge
Orijinal filmde olduğu gibi, devam filmi de The Binge olarak bilinen görkemli bir gün dışında tüm içki ve uyuşturucuların yasaklandığı yakın bir gelecekte geçiyor. Bu yıl o gün mucizevi bir şekilde Noel'e denk geliyor. Yeni tatil macerasında sihirli hikaye kitapları, akılda kalıcı şarkılar, tek çekim animasyon...ve uyuşturucular olacak! Hem de bir sürü! Mutlu Bingemalar!