The Housewife & the Shah Shocker
“The Real Housewives of Salt Lake City” programının üyelerinden Jen Shah'a karşı yapılan bomba gibi suçlamaları ve uzun süredir devam eden bir saadet zincirinde yer aldığına dair iddiaları keşfedin.
Hayranları sıklıkla "The Real Housewives of Salt Lake City" programının yükselen yıldızı Jen Shah'ın bu kadar lüks harcamaları nasıl yapabildiğini sorguluyor. Jen Shah, yaşlıların birikimlerini çalan bir tele-pazarlama dolandırıcılığıyla suçlandıktan sonra ortaya bazı teoriler atılıyor.