Misyon
Amerikalı Hristiyan misyoner John Chau, dünyanın en uzak kabilelerinden biriyle temas kurmaya ve onları din değiştirmeye ikna etmeye çalışırken öldürülmüştür. John'un yolculuğu ve Kuzey Sentinel Adası ile ilgili özel röportajlar ve arşiv görüntüleri aracılığıyla bu belgesel, bu karmaşık hikayenin zamansız temalarını ve kalıcı yansımalarını keşfedecek.
Amerikalı Hristiyan misyoner John Chau, dünyanın temas kurulmamış son yerli halklarından Sentinellerle temasa geçmeye ve onları din değiştirmeye ikna etmeye çalışırken öldürüldü. Halktan ve hatta kendi ailesinden gelen çelişkili ve bölünmüş tepkiler, maceracı bir ruha ve tekil bir saplantıya sahip genç bir adam olan gerçek John Chau'nun daha derin bir anlayışını ortaya koyar. Özel röportajlar, John'un Kuzey Sentinel'e yaptığı yolculuğun arşiv görüntüleri ve ayrıntılı günlükleri aracılığıyla bu film, onu şekillendiren eski keşif kavramlarını, onun arayışını yönlendiren Evanjelik topluluğu, kendi babasının kalp kırıklığını ve bu karmaşık hikayenin kalıcı yansımalarını araştırmaktadır.