The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie ve Ceruce Paloni'ye, bir grup gelecek vaat eden animatörün "ürkütücü" kısa filmleriyle dolu unutulmaz bir Cadılar Bayramı Özel Programı'na sunuculuk yapmaları için hayatlarının fırsatı verilir. Justin Roiland tarafından yaratılmıştır.