Ağaçla Baş Başa
Dylan'ın hippi annesinin yanlarına taşınması ve Claire'in yalnız üvey babası Jerry'nin de onları ziyaret etmek istemesiyle Dunphylerin evi hıncahınç dolar.
Dylan'ın hippi annesinin yanlarına taşınması ve Claire'in yalnız üvey babası Jerry'nin de onları ziyaret etmek istemesiyle Dunphylerin evi hıncahınç dolar. Bu arada Jay ve Gloria, Manny'nin Sherry ile olan büyük ayrılığını atlamasına yardım etmeye çalışır.