Under Siege 2: Dark Territory
Casey Ryback, yeğeniyle tren yolculuğu yapmaktadır. Travis Dane ve bir grup terörist treni rehin alarak devletin çok gizli bir süper silahını kontrol altına almak için komuta merkezi olarak kullanmaya kalkar.
Deniz Kuvvetleri emeklisi Casey Ryback, Denver, Colorado'daki Mile High Cafe'de şeflik yapmaktadır. Kardeşinin ölümünden sonra Ryback, yeğeni Sarah Ryback'i Los Angeles'a kadar bir tren yolculuğuna çıkarmaya karar verir. Travis Dane ve bir grup terörist de Grazer adlı, yüksek teknolojili, çok gizli bir süper silah olan uydunun kontrolünü ele geçirmek için komuta merkezi olarak kullanmak üzere aynı treni seçmiştir. Silahı yapmış olan Dane, uydu konuşlanmadan önce hükümet tarafından görevden alınmıştır. Artık Orta Doğulu bir terörist grup tarafından desteklenen Dane, Pentagon'un altında bulunan bir nükleer reaktörü hedef alarak Doğu sahilini havaya uçurmak için uyduyu kullanmayı planlamaktadır. Ordu ve hükümet yetkilileri, karargâhını bulamadıkları için onu durduramamaktadır ve tren hareket ettiği sürece de onu bulmaları imkânsızdır. Yıkımı durdurabilecek tek bir kişi vardır: Ryback. Bunun için yerlerini dış dünyaya haber vermesi ve çok geç olmadan Dane'e ulaşması gerekmektedir.