Vacation Friends 2
Bu devam filminde yeni evli Marcus ve Emily, kendileri gibi yeni evli ve bir bebekleri olan Ron ve Kyla'yı, Marcus'un Chicago'daki bir otelin inşaat sözleşmesi için otel sahipleriyle görüştüğü Karayipler'deki bir tatil köyüne davet eder. Ancak parti başlayınca çiftin rahatlatıcı tatili hızla vahşi bir maceraya dönüşür.
"Vacation Friends"in sonundan birkaç ay sonra başlayan bu komik devam filminde, yeni evli çift Marcus ve Emily, kendileri gibi yeni evli ve bir bebekleri olan sınır tanımayan kankaları Ron ve Kyla'yı, tüm masrafları kendilerine ait olmak üzere Karayipler'de bir tatil köyüne davet eder. Ron ve Kyla, Marcus'un gizlice tatil köyünün sahipleriyle buluşup Chicago'da sahip oldukları bir otelin inşaat ihalesini almayı planladığını bilmez. Ancak, Kyla'nın hapisteki babası Reese'in San Quentin'den salıverilip habersizce tatil köyüne gelmesiyle Marcus'un planları ve rahatlatıcı tatil arzusu altüst olur ve bunun sonucunda batık hazine avı, orman kovalamacaları, ekstrem sporlar, içki yarışmaları ve her zamankinden daha büyük bir kargaşa başlar.