Vahşi Yolculuk: Japonya
Orta Japonya’nın karla kaplı dağlarının derinliklerine yolculuk yapın ve büyüleyici kişiliği, olası bir dostluğu ateşleyen cesur genç bir kar maymunu olan Hiro ile tanışın. Şiddetli fırtınalara göğüs gererken, yeni hayatın doğuşunu deneyimlerken ve ölümün trajedisiyle yüzleşirken, bir yıl sürecek bir macerada Hiro ve geniş ailesine katılın.