Takip 3 - Son Karşılaşma
İşlemediği bir cinayetten suçlu bulunan Bryan Mills (Liam Neeson), gerçek katili bulmak ve intikamını gerçekleştirmek için son bir kez daha "o özel yetilerine" güvenmek zorundadır.