Up Here
1999'da New York'ta geçen müzikal romantik komedi, aşık olan ve kafalarının içinde yaşayan anılar, takıntılar, korkular ve fantezilerle dolu bir dünyayla karşılaşan sıradan bir çiftin sıra dışı hikayesini anlatır. Birlikte mutluluğu bulmalarının önündeki en büyük engelin kendileri olabileceğini keşfetmelerine yol açar.