Blood Free
Jayu, BF’nin CEO’sudur. Ölüm tehditlerine rağmen şirketini büyütmeye devam eder. Tehditler artınca BF, onu koruması için, eski bir subay olan Chaewoon’u tutar. Chaewoon, garip bir şekilde, Jayu’nun sorunlarını çözmeye başlar. BF çevresindeki sırlar ve şüpheler giderek daha da büyüyecektir.