Belgesel Serisi
1972'de 7 yaşındaki Steven Stayner okuldan eve dönerken ortadan kayboldu. Neredeyse on yıl sonra, ailesine dönüşü, 80'ler dönemi uyarılarını, yasal reformları ve ailenin çilesini bir akşam kuşağı mini dizisine dönüştürdü. Filmin bitişi trajik bir bölümü kapatıp bir başkasını açtı.