Amerika'daki evcil hayvan sahiplerinin her zamankinden daha fazla yardıma ihtiyacı var. Neyse ki, umut var. Cesar Millan, bugüne kadar aldığı en zorlu vakaları üstlenmeye hazır.
Cesar köpekleri rehabilite etmeye ve evcil hayvan sahiplerini eğitmeye geri dönüyor. Boş köpek barınakları ve rekor evlat edinme, Amerika'nın ona her zamankinden daha fazla ihtiyacı olduğu anlamına geliyor. Onun pozitifliği, bu sıkıntılı zamanlarda bir deniz feneri gibi; olumlu tavrı ve yürek ısıtan dönüşümleri ile tüm engelleri aşabileceğimizi hissettiriyor. Tabii kendi dört ayaklı dostlarımızdan başlayarak!