Ugly Betty
Betty Suarez akıllı, sert ve inatçı ama aynı zamanda hassas ve sevgi dolu. Bu yeteneklerin Meade Publishing Corporation'da bir iş bulmasına yardımcı olacağını umuyor. Toplumsal normlara uygun bir çekiciliğinin olmaması, başlangıçta moda incili Mode dergisine işe alınmasını engelliyor. Ancak dergi, iktidara susamış yöneticilerin hâkimiyet için yarıştığı bir değişim içinde. Durumu kontrol altına almayı uman yayıncı, deneyimsiz oğlu Daniel'e Genel Yayın Yönetmeni pozisyonunu verir. İşteki ilk gününde oğlunu sekreteriyle uygunsuz bir hâlde yakalaması üzerine Betty'yi Daniel'in asistanı olarak işe alır. Daniel ilk başta Betty'ye kötü davranarak onu işi bırakmaya zorlamaya çalışsa da, daha sonra onun değerini anlar ve ikiliden etkili bir ekip oluşur.