The Super Hero Squad
Gezegenin en iyi kahramanları en azılı kötülerle yüzleşmeye gelerek televizyon tarihinin en büyük ve aile dostu ekibi olan Süper Kahraman Ekibi'ni sizinle buluşturuyor.