Going Fur Gold
Kendini hayvanlarına adayan evcil hayvan sahipleri ile çok sevgili kedileri, tavşanları, tavukları, gine domuzları ve alpakaları Amerika'nın farklı yerlerindeki hayvan yarışmalarında boy gösteriyor.
Çoğu kişi evcil hayvanları sevimli dostlar olarak görse de bazı özel kişiler onları şampiyon olarak görür! GOING FUR GOLD, Amerika’nın “ancak görünce inanılacak” hayvan yarışmalarına ve hayatlarını, çok sevdikleri kedilerine, tavşanlarına, tavuklarına, gine domuzlarına ve alpakalarına adayan insanlara yakından bir bakış sunuyor. Her bölümde, birinciliği kapma arayışında olan evcil hayvan ebeveynlerinin, el üstünde tuttukları bu muhteşem gösteri yıldızlarını nasıl hazırlayıp şımarttığını izliyoruz.