Demons and Saviors
Demons and Saviors, üç yaşındaki kızını öldürmekten hüküm giyen ve "Poltergeist Girl" olarak adlandırılan Christina Boyer ile onun davasını saplantı haline getirmiş ve onu serbest bırakmaya kararlı amatör hafiyelerin olağanüstü hikâyesini konu alır.
Demons and Saviors, üç yaşındaki kızını öldürmekten suçlu bulunan ve "Poltergeist Girl" olarak adlandırılan Christina Boyer ile onun davasına takıntılı ve onu serbest bırakmaya kararlı amatör hafiyelerin olağanüstü hikâyesini konu alır. Dizi, Christina Boyer'in travmatik çocukluğunu, evindeki açıklanamayan rahatsızlıkları ve onu bir medya sansasyonuna dönüştüren ve dünyanın en ünlü paranormal araştırmacısı ile dünyanın en ünlü paranormal çürütücüsü arasında sert bir kavgaya yol açan sözde telekinetik güçlerini keşfedecek.