Hitler Gençliği
Almanya'da 1930'larda Nazi Partisi, çocuk ve ergenleri Nazi ideolojisiyle aşılamak ve onlardan bir ordu kurmak için Hitler Gençliği'ni yarattı. İlk program, hareketin savaşa doğru yükselişini takip ediyor. İkinci program ise 2. Dünya Savaşı'nın doruk noktasından başlayarak yenilgiyle karşı karşıya kalan Hitler Gençliği'nin hikayesiyle devam ediyor.