How to Die Alone
“How to Die Alone”, hiç aşık olmamış ve hayal kurmayı unutmuş, beş parasız, şişman, siyahi bir JFK havaalanı çalışanı olan Mel'in, kazara ölümle burun buruna gelmesinin ardından nihayet uçmak ve ne pahasına olursa olsun yaşamaya başlamak için çıktığı yolculuğu anlatır.