The Secrets of Hillsong
Belgesel dizisi sansasyonel manşetlerin ötesine geçerek kendini korumak için suistimalleri örtbas eden Hillsong'un uzun geçmişini kadife ipin ardında inceler.
FX'in The Secrets of Hillsong adlı dört bölümlük belgesel dizisi, Vanity Fair gazetecileri Alex French ve Dan Adler'in mega kilisenin skandallarıyla ilgili patlayıcı orijinal haberlerine dayanmaktadır. Seri, yıllarca müzisyenleri, aktörleri, sporcuları ve diğer ünlüleri cemaati arasında sayan kiliseden kamuoyu önünde çıkarılmalarından bu yana eski papazlar Carl ve Laura Lentz ile yapılan ilk röportajları içermektedir. Belgeselde ayrıca, kilisenin yeni ifşaatlarla karşı karşıya kalması nedeniyle, hala çözülmemiş olan küresel hesaplaşmada yol alan cemaat üyelerinin birçoğuyla yapılan dokunaklı konuşmalar da yer almaktadır. Gazeteciler, tarihçiler ve politika yapıcılardan gelen yeni raporlar ve analizlerle dizi, sansasyonel manşetlerin ötesine geçerek kadife ipin arkasına geçerek kilisenin kendini korumak için suiistimalleri örtbas etme şeklini incelemektedir.