Amerika'nın En Komik Ev Videoları: Hayvan Serisi
NatGeo, AMERİKA'NIN EN KOMİK EV VİDEOLARI'nı aşırı komik evcil hayvanların, muhteşem vahşi yaşamın ve bu ikisi arasındaki her şeyin yer aldığı yepyeni bir hayvan programıyla buluşturuyor.
NatGeo, AMERİKA'NIN EN KOMİK EV VİDEOLARI'nı eşine az rastlanır aşırı derecede komik evcil hayvanlarla, muhteşem vahşi yaşamla ve bu ikisi arasındaki çeşitli hayvan videolarıyla buluşturuyor. Arka bahçeden bozkırlara, bizi kahkahalarla güldüren, nefesimizi kesen ve gülümseten hayvanlarla zaman geçirerek mizahın ve merakın benzersiz bir karışımı olan videolar hazırladık... Tüm bu videolar Alfonso Ribeiro'nun ev sahipliğinde hazırlandı.