Samsik Amca, savaş sırasında bile üç öğün yemek sağlayabilme yeteneğine sahiptir, seçkin memur Kim San ise dünyayı değiştirme hayali kurar. Samsik Amca gerçekten söylediği gibi Kim San'ın iddialı planını gerçekleştirebilecek mi?