Ralph & Katie
Ralph’la Katie yılın düğünüyle evlenmiştir. Göller Bölgesi’nin güzelliğine ve ihtişamına geri dönerek evliliklerinin ilk yılındaki çiftimizin yolculuğuna katılıyoruz. Hayat, aşk ve bağımsızlık kavramlarını çözmeye çalışan Ralph ve Katie bütün yeni evlilerin karşılaştığı engeller ve zorluklarla karşılaşıyor, ancak ikisi de Down sendromlu olduğundan işler daha da güzelleşiyor ya da karmaşıklaşıyor.