Kısa Devre
Walt Disney Animasyon Stüdyolarındaki yetenekli sanatçılar takımıyla herhangi bir hikaye anlatabilecek olsaydınız, nasıl bir şey ortaya çıkarırdınız? Stüdyodaki herkesin bir fikir ortaya atıp kendi kısa filmini yaratmak için seçilebileceği deneysel ve yenilikçi program Short Circuit’e hoş geldiniz.