Scream Queens
Scream Queens, Ryan Murphy, Brad Falchuk, Ian Brennan ve Dante Di Loreto'nun oynadığı, türleri şaşırtan komedi-korku antolojisi dizisidir. İlk bölüm, bir dizi cinayetle sarsılan bir üniversite kampüsünde geçiyor.