May It Please The Court
Büyük hukuk firması Jangsan'ın bir numaralı avukatı Noh Chakhee, bir gecede kamu savunucusu olur. Bu yasal gizem draması, bir seri cinayet davasını üstlenirken başka bir eksantrik kamu savunucusu Jwa Sibaek ile olan ilişkisini takip ediyor.