LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures
12 yaşındaki Güç'e duyarlı Rowan Freemaker'ın dünyası, Jedi ile güçlü bağlantısı olan eski eser Kyber Saber'ı bulmasıyla altüst olur.
Freemakerlar, İmparatorluk'un uzak bir yerindeki bir uzay istasyonunda hurda ve tamir dükkânı işleten iki kardeştir. 12 yaşındaki Güç'e duyarlı Rowan Freemaker'ın dünyası, Jedi ile güçlü bağlantısı olan eski eser Kyber Saber'ı bulmasıyla altüst olur. Rowan, zeki ablası Kordi, birinci sınıf bir pilot olan abisi Zander ve yenilenmiş savaş droidi Roger ile birlikte galaksiye yeniden barış getirmek için İmparatorluk'a karşı destansı bir mücadeleye atılır.