Jeff Goldblum'un Dünyası
Her bölümde Jeff Goldblum şaşırtıcı bağlantılardan ve büyüleyici sırlar, bilim ile tarihten oluşan bir dünyayı gözler önüne sermek için aldatıcı biçimde tanıdık olan bir konunun peşine düşüyor. Meraklı ve nüktedan zihninin prizmasından bakınca hiçbir şey göründüğü gibi değil. Bu “modern harikalar” o kadar sıradan ki onları sıklıkla hafife alıyoruz… Ama Jeff Goldblum almıyor.