Korkusuz Balıkçılar: Zorlu Yarış
Atlantik mavi yüzgeçli ton balığı fiyatları yükselirken, üç kuzeyli kaptan mavi altın için güneydeki en iyi teknelerle savaşmak üzere Outer Banks'e geri dönüyor.
Üç kuzeyli kaptan, güneyli rakipleriyle rekabet etmek için Outer Banks'e geri döner. Atlantik mavi yüzgeçli ton balığı fiyatları yükselirken, kaptanlar bu tehlikeli balıkçılıkta avlanmak için büyük riskler alıyor. Bu, şampiyonların savaşı; çünkü kuzey ve güneyin en iyi tekneleri mavi altından paylarını kapmak için yarışıyor.