Doğadaki Yuva
Doğanın genetik bozukluğu bulunan oğullarını olumlu etkilediğini gören Jim ve Tori Baird, aileleri için vahşi doğada bir hayat kurmaya çalışır.
Oğulları Wesley nadir bir nörolojik bozukluk tanısı alınca Jim ve Tori Baird profesyonel maceracılık günlerinin bittiğini düşünür. Ama doktorlardan doğada kalmanın oğullarının gelişimini olumlu etkileyeceğini öğrendiklerinde, şehirden uzak bir hayatın aileleri için mümkün olup olmadığını görmek amacıyla Wes'i ve henüz bebek olan erkek kardeşini doğa gezilerine çıkarırlar.